צילום קווים ומיפוי תשתיות

חברת 'הכל שבזרם' מתמחה בצילום ומיפוי של קווי ביוב לצורך איתור תקלות ובעיות אחרות שגורמות לסתימות, הצפות ופוגעות בתפקוד התקין של מערכת הביוב.

כשמרבית האנשים חושבים על קבלן ביוב או ביובית, עולה בראשם התמונה של רכב גדול עם צינורות רבים ועוד כמה תיאורים שלא עושים צדק עם הענף ואמצעי המיפוי והצילום הם דוגמה מצוינת לכך.

בעשור האחרון עבר ענף הביוב מהפיכה של ממש ויותר כלים שמזכירים את עולם ההייטק נכנסו לתמונה כשהמרכזיים שבהם ללא ספק מערכות צילום ומיפוי מתקדמות.

כדאי לדעת!
אנו מספקים שירותי צילום ומיפוי קווים באמצעים המתקדמים בעולם על ידי צוותים מיומנים שיחד צברו כבר אלפי שעות ניסיון במיפוי תשתיות ופענוח נתונים.
רוצים להכיר את הציוד המתקדם והייחודי שלנו? המשיכו לקרוא.

מה עושה אותנו מומחים לצילום ומיפוי תשתיות ביוב?

מיפוי וצילום של קווי ביוב חשובים במיוחד לאבחון מדויק ומהיר של תקלות ובעיות שונות ולכן אנו מקדישים מאמצים רבים על מנת להביא לכם את פסגת הטכנולוגיה בתחום. לרשותנו עומדים שתי מערכות עיקריות המופעלות על ידי צוותים מיומנים במיוחד עם אלפי שעות ניסיון בצילום, הקלטה, מיפוי ופענוח של הנתונים.

מיפוי וצילום קווים בקוטר נמוך עד בינוני

צילום ומיפוי קווים קטנים עד בינוניים – החל מקוטר של 2 צול ועד לקווים בקוטר של 6 צול באמצעות המערכת המובילה בעולם מתוצרת RIDGID ארצות הברית. זוהי מערכת צילום ברזולוציה גבוהה שעושה שימוש במספר אמצעים כשהעיקריים שבהם הוא סיב אופטי מיוחד המחובר למסך עליו ניתן לצפות בנתונים המצולמים. מדובר במערכת ששינתה את תפיסת העולם של בעלי המקצוע בתחום והעלתה את היכולות באופן חסר תקדים.

שימוש במערכת מבטיח לכם את התמורה הכי טובה לכספכם ואת האבחנה והטיפול המתאימים.

מיפוי וצילום קווים בקוטר גבוה באמצעות רובוט

עד כה סקרנו את הציוד שמשמש למיפוי קווים בקוטר נמוך עד בינוני אך מה קורה כאשר מדובר בצינורות בעלי קוטר רחב שלוא ניתן לדחוף סתם כך את הסיב האופטי?

בדיוק לשם כך אנו מפעילים רובוט בעל יכולת הנעה אשר נוסע בתוך קו הביוב ומעביר את הנתונים באופן מושלם אל מפעיל המערכת שנמצא בעמדת הפיקוד.

באילו מקרים צריך לצלם את קווי הביוב?

צילום ומיפוי של קווי ביוב הוא לא בדיוק הפעולה שעושים בכל סתימה או הצפה. יחד עם זאת, זהו פתרון מעולה במקרה של בעיות מורכבות או כאשר מדובר בבעיות כרוניות כגון סתימות חוזרות ונשנות.

הצילום יכול לייקר את פתרון הבעיה אך אם ננתח את הנתונים לעומק, מיפוי נכון של קווי ביוב יכול לחסוך לכם הון וחשוב לא פחות – הרבה מאוד זמן יקר בפתרון תקלות מאחר ובאמצעותו קבלן הביוב ידע בדיוק מהי הבעיה ומהו הפתרון האופטימלי.

להלן מקרים נפוצים שבהם מומלץ לעשות שימוש בשירות צילום ומיפוי קווי ביוב:

חדירת שורשים

חדירת שורשים למערכת הביוב היא אחת הבעיות הנפוצות בישראל. צילום ומיפוי של הקווים יעזור לנו להבין מהיכן ומדוע השורשים חודרים אל הקווים וכיצד ניתן לטפל בבעיה – לעתים קרובות על ידי חידוש בצינורות ללא הרס.

קווי ביוב ישנים

צינור ביוב יכול להחזיק מעמד עשרות שנים בלי בעיה אך כיצד תדעו מתי הוא ניזוק או מתחיל להתפורר? דרך אחת היא לחפור ולגלות – בהחלט לא דרך זולה או מומלצת. דרך שנייה היא לצלם את הצינורות ולקבל תמונת מצב עדכנית מתוך הקווים עצמם.

בעיות תכנוניות

לעתים נופל דופי בתכנון או בהתקנת צינורות הביוב. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בשיפועים או בחיבורים לא תקינים. צילום יכול לפתור את הספק באופן מיידי אחת ולתמיד.

'הכל שבזרם' ממפים קווי ביוב כבר למעלה מ-10 שנים

חברתנו מתמחה במיפוי וצילום קווי ביוב באמצעים חדשניים שמאפשרים לכם לקבל תמונה מצב מהימנה של קווי הביוב. צוות המיפוי שלנו כולל עובדים מקצועיים שעברו הכשרה ומחזיקים בניסיון של אלפי שעות בהפעלת הציוד וניתוח הצילומים.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מאחד השירותים המתקדמים בתחום הביוב והאקולוגיה בישראל. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

Call Now Button