שטיפת קווים

שטיפת קווי ביוב בעזרת ביובית היא אחת הפעולות המומלצות במקרים של סתימות חוזרות כתוצאה מעומס מערכתי ושתבטיח לכם שקט מסתימות והצפות לאורך זמן רב.

מהו שירות שטיפת קווים בלחץ מים?

על מנת לשטוף קווי ביוב בלחץ גבוה, אנו עושים שימוש בביובית. באמצעות משאבת פריצה המזרימה מים בלחץ גבוה, ניתן לשטוף את קווי הביוב תוך כדי פירוק גושים שהצטברו והצרו או סתמו את הצינורות לרבות חומרים אורגניים, שורשים ואפילו אבנים כאשר מדובר באתרי בנייה או בניינים חדשים.

מדובר בשיטה שמשלבת את המשאבה החזקה של הביובית מצד אחד ואת מגוון הדיזות שאנו עושים בהן שימוש.

מהי דיזה?

דיזה היא הראש שמותקן על הצינור ושמטרתו לספק שתי מטרות מרכזיות:

  1. הזרמת סילון מים ממוקד שיכול לפורר גם את הסתימות הקשות והחזקות ביותר.
  2. הזרמת סילוני מים לכיוון הנגדי על מנת לדחוף ו"להריץ" את הצינור של הביובית לאורך קו הביוב תוך כדי שטיפתו.

בניגוד לדעה הרווחת – לא כל הדיזות דומות. ישנן יקרות ומתקדמות וישנן זולות יותר כשההבדל הוא ביעילות ובגדול ביכולת פתיחת הקווים.
בחברתנו עושים שימוש בדיזות הכי מתקדמות בעולם מתוצרת גרמניה.
עובדה זאת מאפשרת לכם ליהנות משירות מקצועי במיוחד במסגרתו נוכל לטפל בכל בעיה – החל מסתימה פשוטה ועד להוצאת פסולת בנייה או שורשים גדולים מהקווים.

איך מבצעים שטיפת קווי ביוב בלחץ גבוה?

על מנת לשטוף קווי ביוב באופן יעיל, צריך לעשות שימוש בביובית מתאימה בעלת לחץ גבוה ככל שניתן מאחר שככל שהשטיפה תתבצע בלחץ מים חזק יותר – כך התוצאה תהיה טובה וחשוב מכך – תחזיק לאורך זמן.

את צינור המים של הביובית מכניסים אל תוך צינור הביוב ומזרימים את המים בלחץ מקסימלי מספר פעמים הלוך ושוב עד שמוודאים שכל המשקעים, השורשים והסתימות הוסרו לחלוטין.

זוהי אחת הפעולות הזולות ביותר עם השפעה אפקטיבית במיוחד שמשפרת את תפקוד צינורות הביוב ומאריכה את חייהם.

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא החוזק של המשאבה והתאמת הדיזה מאחר שמשאבה בעצמה בינונית יחד עם דינזה לא מתאימה, עשויים להביא לכך שתצטרכו להזמין ביובית לעתים תכופות יותר מאחר שהשטיפה לא בוצעה כמו שצריך.

בהזמנת שירות שטיפת קווי ביוב מחברת 'הכל שבזרם' אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר האפשריות משום שאנו עושים שימוש בכלים החזקים והחדשים ביותר לפתיחת סתימות ולשטיפה.

מתי צריך לבצע שטיפת קווי ביוב?

שטיפת קווי ביוב בלחץ מים מתבצעת במגוון רחב של מקרים ואפשר לומר שזוהי הפעולה הנפוצה ביותר בענף הביובית.

פתיחת סתימות ביוב

אחד המקרים הנפוצים לשטיפת קווי ביוב בלחץ הוא לצורך בפתיחת סתימות בביוב. שטיפה מאפשרת לנו לפורר את הסתימות, לשטוף את דפנות הקו מהצטברות שומנים וכל זה בתוך פרק זמן שבדרך כלל לא יעלה על שעה.

שיפור הניקוז והזרימה

עוד צורך נפוץ לשטיפת הקווים בא לידי ביטוי בצורך למנוע בעיות עתידיות בצנרת.

הביוב בצנרת אינו זורם באופן חלק ומהיר? יכול להיות שאתם חווים התהוות של סתימה והצרות של קו הביוב כתוצאה מהימצאות שומנים בדופנותיו או שורשים שחודרים אליו.

הפתרון האולטימטיבי הוא שטיפה בלחץ מים גבוה שינקה את כל המשקעים והגופים שפוגעים בתפקוד הקו, יחזירו אותו לתפקוד מלא ותקין וימנעו את הסתימה שיכלה להיגרם אם לא היינו שוטפים את הקו.

ריחות לא נעימים

מדובר באחת הדרכים היעילות למניעת ריחות מצנרת הביוב. נספר לכם בקצרה שאותם ריחות מגיעים כתוצאה מהימצאותם ופירוקם של חומרים אורגניים בדופנותיו של קו הביוב ואשר השטיפה מסירה אותם ומזרימה אותם אל תוך הביוב.

לקבלת יעוץ והצעת מחיר לשטיפת קווי ביוב שלחו לנו הודעה ו התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

Call Now Button