תיקון צנרת ביוב עם רובוט

חברת 'הכל בזרם' עושה שימוש באמצעים מתקדמים לאחזקת ותיקון קווי ביוב כשאחד המעניינים שבהם הוא רובוט שמאפשר לנו לבצע מגוון תיקונים בצנרת הביוב מבלי לחפור או להרוס את אזור העבודה.

צריכים להחליף את קווי הביוב? הכירו את השיטה שהולכת לחסוך לכם הרבה מאוד כאב ראש, זמן וכסף על ידי חידוש צינורות הביוב באמצעות מגוון רובוטים מתקדמים שמתאימים לצינורות ביוב במגוון קטרים.

צינור ביוב לפני ואחרי חידוש - עבודה עם רובוט
צינור ביוב לפני ואחרי חידוש – עבודה עם רובוט

 

מהו הרובוט ואילו עבודות אפשר לבצע בעזרתו?

ישנם מגוון רובוטים כשהמשותף לכולם הוא האפשרות להחדיר אותם אל קווי הביוב, לקבל תמונת ווידאו ישירה מהמתרחש בתוך הצינור ובנוסף לכל אלה – גם לתקן מגוון של תקלות.

צילום קו ביוב ואבחון

על מנת להבין מה הבעיה, צריך לאבחן אותה ואין כמו המצלמה שמותקנת על גבי הרובוט כדי לעשות את זה.

אל הרובוט מחוברת מערכת שליטה ובקרה שמאפשרת למפעיל לנסוע בתוך הצינורות ולנווט את המצלמה בזווית רחבה, להתמקד בבעיות ולאבחן תקלות – לרבות אפשרות לצילום ווידאו שמאפשר ניתוח מעמיק עוד יותר.

חיתוך שורשים שחדרו לצינור

הרובוט מצויד במגוון אמצעים ובמקביל לצילום, אנו יכולים לבצע שלל מטלות כשאחת הנפוצות היא חיתוך של שורשים שחדרו אל קווי הביוב ושעשויים לגרום לסתימה.

חיתוך השורשים נעשה באמצעות זרוע ייחודית שיכולה לחתוך בבטחה גם שורשי עצים עבים במיוחד.

 

רובוט לחיודש צנרת בביוב

חיתוך בטון

סתימות ביוב כתוצאה מהימצאות בטון נפוצות מאוד באתרי בנייה, בדירות שעברו שיפוץ וכיוצא בזה. הרובוט מאפשר לנו להגיע אל אותם מקומות בתוך הצינור, לשבור ואף לנסר את הבטון הכי קשוח, לפתוח את קו הביוב למעבר חופשי וזאת מבלי לפגוע בצינור עצמו.

תיקון וחידוש צנרת ביוב

בעוד שהמטרה של מרבית המשימות שהזכרנו עד כה היא לאבחן תקלות ולהתמודד עם חדירת גורמים זרים אל הצנרת, ישנה משימה חשובה לא פחות שהיא תיקון הצינור.

במקום לחפור ולהחליף צינור שלם, אנו מרססים חומר פולימרי מיוחד במקום הסדוק או השבור וכך סותמים ואוטמים את הצינור באופן מוחלט שיכול לעמוד בלחצים גבוהים במיוחד.

Call Now Button